torsdag 29 juli 2010

Fredagslistan


Torsdag igen och fredagslistan är här.


Börja listan med Taken By Trees, hon spelar ju på Sommarscen på söndag och självklart ska jag gå dit. Låten valde jag med tanke på min flickvän som fyllde år igår, GRATTIS!


Annars lite låtar från skivor som dykt upp på Rundgång i veckan och ett litet slita i senaste Thee Oh Sees skivan, beställde bara ett ex...två ville ha...dock finns inte den skivan uppe på Spottan ännu, så jag valde en fin bit från förra skivan...låt...eh förvirrat :)


Och några favoriter som vanligt...bl.a. det superbra bandet Intelligence.




..och tycker ni det är töntigt eller dumt med Spotify, ja då får ni väl be mig om ett blandband istället.
Och bilden? Ja, godis som Anna tog hem från Amerikatt....sockerrus och nördgalenskap!

Inga kommentarer: