torsdag 22 juli 2010

Fredagslistan!


För tredje veckan i rad postar jag fredagslistan på torsdagen, mest för att ni ska hinna upptäcka den inför morgondagen, då kan ni ju t.ex. börja morgonen med Born Free som inleder listan. Den här fredagen kommer jag vara extra glad för min kärlek kommer hem från sin USA resa och sista staden hon besökte var San Francisco, därav sista låten på listan men också därav bilden ovan. Fast det finns en anledning TILL att jag valde den bilden, det är nämligen Möllevångsfestival i helgen... Jag ska inte uttala mig så mycket om den festivalen mer än att Rundgång är inte involverad, men vi har öppet som vanligt så kom förbi och häng.

Listan finns här!


Ifall ni inte visste så kollade jag upp det:
"Hippie är en subkultur. Hippiekulturen uppstod under 1960-talet och den typiska bilden av hippien är en person med långt hår." - Wikipedia


Obs! Om du klickar nedan på Etiketter: fredagslista så får du upp alla listinlägg.

Inga kommentarer: