fredag 7 maj 2010

Sista Sekunden




På lördag släpps det en ny skiva i stan. Sista Sekunden är tillbaka med sitt tredje fullängdsalbum och snacket inför har varit att det är poppigare och mer Magnus Uggla än innan. Jag har inte hört det ännu så jag ska inte uttala mig men jag är oehört nyfiken. I samband med detta så har de ställt till med fest på KB och bjudit in några favoritband som förband: Mob47, Slöa Knivar, Stick & Brinn och Masshysteri, det kommer bli en kul punkfest.


Det jag vill komma till är att i Sydsvenskan idag så finns det en artikel om detta och om Sista Sekunden såklart. Och som sig bör!!! så blev Rundgång tillfrågade att göra en favoritpunklista, som skulle vara Youtube anpassad. Vilket gjorde det hela lite svårare måste jag säga. Band som hamnade utanför denna lista pga detta var: Terrible Feelings, Personangrepp, Kamikatze mfl


Listan:



Inga kommentarer: