torsdag 4 mars 2010

Jag gillar Andreas Tilliander!

Det finns några människor som inte kan passera Malmö utan att komma in på Rundgång. Andreas Tilliander är en av dem, skittrevlig kille med fin musiksmak. Nu har jag lärt känna honom lite mer pga att han släpper på Adrian Rec. och jag är ju kompis med dem. Senast när Tricks var i Stockholm och spelade så var ju Andreas gästdj. Dagen efter tog vi en sväng förbi några skivbutiker och sedan "tvingade" Andreas oss att gå och ta en mitt på dagen öl. Vi försökte locka med honom till Växjö och han var sugen men var tvungen att jobba lite i studion (tror jag). Nu ska det bli kul att få ner honom till Malmö för en livespelning på Tricks/Babel, lördag.

Här är ett kul klipp:



Lyssna på senaste plattan på Spottan här!
Bästa låttitel: No Fleetwood No Mac

Inga kommentarer: