söndag 20 september 2009

The Very Best!

En tid tillbaka nu så har jag fått höra mycket om The Very Best, utan att riktigt veta var det var. Folk pratar hit och dit och jag hade inte kollat upp det, men så fick jag ett sms i veckan angående att boka dem... Nu var jag ju tvungen att kolla upp dem, frågade Mikael vad han tycker och han är eld och lågor. Dansade på Debaser till en afrolåt jag kände igen, tänkte inte så mycket på det...kom hem inatt, gick in på myspace och jävlar i min lilla låda! Nu förstår jag allt, The Very Best är Radioclit + en sångare som heter Esau Mwamwaya och nu även med gästsång från sångaren i Vampire Weekend. Det här är så fint, skaka rumpan balearic! Jag blev så glad att jag gjorde en edit/remix!

Hittar tyvärr ingen video, men här är låten med Vampire Weekend sångaren:


Här är min edit/remix:
MP3: The Very Best - Kada Manja (Digitalood minimal-etno-wave)

2 kommentarer:

Håkan sa...

Boka det då! Jag kommer dansa. Och kanske ta åt mig lite ära eftersom jag garanterat var enda dj:n på Freaks n geeks som spelade The very best.

RUNDGÅNG sa...

De är redan bokade, men inte av mig. Men ändå på Babel!