måndag 1 juni 2009

Tänk om...

Jag sitter här, det är måndag och högen med fakturor bör betalas...men det finns ju inga pengar att betal med, ok får ta av min kredit (som snart är tömd). Så går jag in på facebook, titta till Rundgångsgruppen lite och så plötsligt slog det mig. Det finns 765 medlemmar i gruppen, alltså människor som måste gilla det vi gör och som kan tänka sig att handla hos oss och så... Förr i tiden allstå för 4-5 år sedan så förde jag och Åsa statistik över det mesta, jag minns att det alltid var 100:-/kund i snitt varje månad i två år och jag tror säkert att så är fallet fortfarande...tänk då att alla dessa 765 pers hade varit våra regelbunda kunder varje månad...ojojoj då skulle Rundgång kunna bli exakt det som jag vill att det ska bli....tänk om...

Är hemma idag, sjuk. Lyssnar på nån Libraryskiva som jag fick av Erik..mycket fin elektroniskgodis.

Inga kommentarer: