onsdag 11 februari 2009

Wow nytt år, Hårda Tider

LÖRDAGEN DEN 28 FEBRUARI
STOR FEST PÅ BABEL.
ICH ROBOT/RUNDGÅNG går ihop än en gång och ställer till med stödfest för Rundgång.
Stora scenen:
Headroom (Exklusiv återförening för denna kväll!!!)
Donk Boys (Malmös finest toktechno)
Sista Sekunden (Malmös största punkband)
+1 band till (mer info senare)
Lilla baren:
Ich Robot och Rundgångs dj´s.
100:- inträde
23-03
20 år


Detta är vad som händer som är stort i det närmsta. Vi behöver pengar för att klara av skatt och annat som inte går att få ihop enbart via försäljning just nu. Det är hårda tider och hårdare kanske det blir. Men så länge det finns vinyler finns det hopp! Vi är så glada för alla som ställer upp denna kvällen. Det bandet som inte är helt klart men som vi hoppas på är Quit Your Dayjob. Och sorry vänner men ingen gästlista den här kvällen. Jag bara hoppas att ni vill komma, stödja och njuta av en jävla fest helt enkelt!

Jag ska sluta skriva att nu är det dax att skriva mer och blablabla...jag skriver när jag känner för det helt enkelt och när jag har nått att säga....om några dagar ska jag berätta om det nya kassasytemet som staten ska påtvinga oss...men inte nu.

i butiken idag lyssnade vi bla på Circle, Hårda Tider(!), Yeasayer (äntligen på vinyl) och Audionom.

Inga kommentarer: