torsdag 24 april 2008

Håkan, Zlatan och Danskar jag älskar er!

"Hej, det är David, ville bara berätta att det var en dansk inne precis och handlade för 1600:-"

Detta samtalet fick jag i onsdags medan jag jobbade på badhuset. Danskar jag älskar er, och ni verkar älska Rundgång!!! Vilken dag och dessutom avslutades jobbdagen med att Zlatan var brevid butiken, vilken grej för en fotbollsälskare som jag. Han var visst intervjuad av Reneé Nyberg för Kanal 5 eller nått, på vår innegård...

Och idag äntligen fick jag in lite nya vinyler och där var Håkans nya med, som förövrigt snart har sålt slut redan.

Imorgon är det lönefredag och Studio Möllan har fest hos oss.

På tallrikarna idag:
Vampire Weekend, These are powers (Deleted art nya släpp, KÖP!!!!), Samla mammas manna och självklart Witch (som kommer till Debaser på tisdag).

Vi ses imorgon
DL

1 kommentar:

Anonym sa...

yoyoyoyoyoyoyo. DJ IS OK spelar skivor på Witch. det tror jag blir fint. sen spelar även Graveyard innan gamlingarna!

/ DJ IS OK.