tisdag 18 mars 2008

Solo

Då var det dags för Martina att ta sig an skivförsäljningen på allvar. Jag har duckat lite för detta men idag var det ingen av de andra som kunde jobba! Så klart var det massor med folk hela dagen. Roligt såklart men det blir lite att reda ut i morgon. Det är inte vem som helst som kan driva skivbutik det ska jag tala om för er.

Men till alla ni trevliga skivkunder. Jag lär mig lite varje dag och imorgon är Dennis tebax!

Åh förresten finns även Som Ny som grupp på facebook nu! Jag har hållt mig undan denna tidsslukare men nu har jag fallit som en fura. Det är ju ett helt fantastiskt redskap för att informera och hålla kontakt med alla mina fina kunder. Vi ses i cyberrymden.

1 kommentar:

RUNDGÅNG sa...

Bravo Martina min nya medarbetare, både i butiken på bloggen och på facebook.

Kram och tack för att du var barnvakt åt Rundgång idag.